احزاب و شخصیت هادین

پس لرزه توهین پناهیان به پیامبر /شما توهم زدید که متولی دین و ایمان مردم هستید، حاشا و کلا /حذف او از رسانه ملی کمترین کاری است که باید انجام شود

فعال رسانه‌ای خطاب به پناهیان نوشت:سال‌هاست از تریبون‌های عمومی به همه تهمت و ناسزا می گویید لب باز نکردیم زیرا اهمیتی ندارید و نداشتید اما اجازه نمی دهیم به مولا و مقتدا و پیامبر مان که همه باورهای مان را مدیون هدایت و رسالت او هستیم جسارت کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا پناهیان در برنامه تلویزیونی با بیان سخنانی موهن در مورد سیره و اخلاق پیامبر ص و امام علی ع آنان را خشن و گوشت تلخ نامید.

به گزارش عصر ایران، امیر دبیری مهر، فعال رسانه‌ای در واکنش به این سخنان علیرضا پناهیان در کانال تلگرامی اش نوشت:

ای خطیبی که هیچ شباهت و نسبتی با دین و آیین محمدی نداری و تو و امثال تو از بین برنده رونق مسلمانی در این دیار شدید اگر در کنار سیاسی کاری ها و لابی گری ها و لاپوشانی خرابکاری رفقا کمی وقت برای قرائت و تدبر در قرآن می گذاشتید و از تاویل و تفسیرهای سیاسی کلام الله پرهیز کنید ملاحظه می فرمایید که خداوند متعال خطاب به رسول مکرم اسلام که رحمت للعالمین بود می فرماید:

فَبِمَا رَحْمَةٍ مِنَ اللَّهِ لِنْتَ لَهُمْ وَلَوْ کُنْتَ فَظًّا غَلِیظَ الْقَلْبِ لَانْفَضُّوا مِنْ حَوْلِکَ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاسْتَغْفِرْ لَهُمْ وَشَاوِرْهُمْ فِی الْأَمْرِ

“به مرحمت خدا بود که با خلق مهربان گشتی و اگر تندخو و سخت‌دل بودی مردم از گِرد تو متفرق می‌شدند، پس از آنان درگذر و برای آنها طلب آمرزش کن و در کار با آنها مشورت نما.”

آری نبی مکرم اسلام اینگونه بود که قرآن توصیف کرده نه آنچنان که تو تهمت گوشت تلخی زدی به ایشان. نستغفر الله و نستجیر بالله.

گوشت تلخی صفت تو و امثال توست که نه تنها در نسل جوان محبوبیتی ندارید بلکه این نسل را از دین و ایمان هم رانده آید و مزد این خوش خدمتی را هم با دریافت ثروت و منزلت دنیوی به دست آورده‌اید از جمله تریبونی که به ناحق در رسانه به قیمت حذف فضلا و علما و پژوهشگران دینی به شما داده اند .

سال هاست از تریبون‌های عمومی به همه تهمت و ناسزا می گویید لب باز نکردیم زیرا اهمیتی ندارید و نداشتید اما اجازه نمی دهیم به مولا و مقتدا و پیامبر مان که همه باورهای مان را مدیون هدایت و رسالت او هستیم جسارت کنید.

شما توهم زدید که متولی دین و ایمان مردم هستید حاشا و کلا. ما دین و باورهای مان را از قرآن و معلمان راستین قرآن آموختیم نه جماعت دنیاپرست و قدر طلب تسبیح به دست و دستار به سر و مفتون دنیا و چرب و شیرین آن.

لکن دینکم و لی دین

پی نوشت : عذرخواهی رسمی پناهیان از مسلمین و حذف او از رسانه ملی کمترین کاری است که باید انجام شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا